tisdag 12 oktober 2010

ÄNTLIGEN!
Nu efter cirka ett år har polisen äntligen gripen en av (troligen) de två våldtäksmän som skrämt slag på alla oss tjejer och killar också för den delen. Hoppas hoppas hoppas att det är rätt man och att de tar den andra snart också. För er som inte vet är läget i Örebro helt sjukt, som på film, i söndags var det två våldtäksförsök och en våldtäkt. Våldtäkten genomfördes klockan 6.27 på morgonen på en 64-årig kvinna som skulle till jobbet, ett försök 6.13 och det sista 20.30, alla tre på väster. Vill ni veta vart jag flyttade i förra veckan, till väster! Känns verkligen jätte roligt nu, det tar cirka 4 min att gå till platsen men ska jag vara ärlig vet jag inte om man är säker någonstans för tillfället. Extremt skönt att de gripen en man nu iaf!

Jag tänkte berätta vad jag hade på mig igår eftersom det var så många som sa att det var fint, tyvärr har jag ingen bild som jag kan visa.


long lovely knit, 469, fast i military


under hade jag chrysalis minigown, 258, i cabaret (den är mer cerise i verkligenheten)

och till ett par bruna stövlar i ganska sliten stil. Super snyggt eftersom klänningens färg togs upp i stygnen i koftan. Bara ett tips från mig! Nu måste jag rusa till skolan! Ha en underbar tisdag :) Kramar Hanna

2 kommentarer:

birgit sa...

Vad jag är glad att jag slog till på den svarta wigwam. Har redan använt den och jag kände mig så fin.Det tar tid för mig att bestämma mig men när jag väl gjort det så brukar jag vara så nöjd.

heavenandearth sa...

Visst är det väl skönt att det är en person gripen! Hoppas verkligen att det är rätt person o att det bara var en skyldig!
Kan inte kännas så kul för dig att precis ha flyttat till Väster.. men förhoppningsvis så tar det slut nu!
Jag har min lillasyster i Örebro o hennes tonårsbarn som vistas ute mycket.. gissa om jag varit orolig ibland! Puh!

Jätteläckra kläder!!

Ha de gott!
Kram! Iréne