tisdag 23 november 2010



Bäst idag:


Min outfit. Att jag valde gamla thermobrallor och ännu äldre kängor.

Tänkte ta svart tunn sammetsjacka och höga ännu tunnare stövlar.

I stormen som varit över Närke idag hade jag troligtvis FRUSIT IHJÄL när jag besökt Örebros alla bygghandlare.





VET NI HUR KALLT DET ÄR PÅ EN BYGGHANDEL!??




VET NI HUR TRÅKIGT DET ÄR PÅ EN BYGGHANDEL!???



Nymonterad och på plats:))


Mitt mission utfördes.

Listerna som var mycket svåra att hitta, hittades.






Kom prick in från bygget nu.

Snart väntar kudden, nice!




I morron börjar köksbygget.

Ännu mer nice!!!





Vi har precis skruvat ihop tvättstället som vi måste tvätta händerna i varje gång för att gå in i vårt lilla miniminikök...
I morron har vi förstås öppet som vanligt.
Nya härliga vita hyacinter finns på plats.
Så gör även Clara som fixar till lite mer fina buxbomskransar åt oss;)
På torsdagkväll kan ni shoppa lite längre än vanligt.
Vi stänger igen butiken vid 18.30 c:a då.
Inte så mycket längre men alltid passar det nån.
Hörrni, det känns som om man skulle behöva spika fast sängen i golvet i natt.
Iiiiiiiiiiiii jag är lite skraj för blåst....
HOPPAS det lagt sig till i morron!!!!
Nattikram på er,
Eva




Inga kommentarer: