torsdag 18 november 2010

JULMARKNAD IDAG;)


Kanske med en någt "ojulig" bild.
Men vaddå, vi har ju 30% på ALLA kläder.
Så det kan väl vara en bild på att jag visar det.....
Min kompis ringde prick och sa att hon saknar klädbilderna såååå mycket.
Det kanske ni andra gör också.
Hade ingen annan att fota just då så ni får hålla tillgodo med gamla mig.
Vi har någon sån här klänning kvar.
Själv bara ÄLSKAR jag den.
Dels älskar jag blått sen gillar jag skarpt att gå klädd i klänning.
Mycket tyg nertill i den, det grå ihop med det jeansblå är så enkelt och snyggt.
Jag har Mollylinnet med rosett under plus den enkla ljusblå Mollytoppen över det.
Så inte behöver jag frysa!
Hörrni, ni alla som läser,
VARMT VÄLKOMNA HIT DENNA SMÅBLÅSIGA GRÅA DAG,
JAG LOVAR ER, INNE I SMULTRIS HAR VI

LJUST & VARMT & JULSTÄMNING

Kramar från Helena, Camilla, Hanna, Stina &

Eva


2 kommentarer:

♥ H mitt i livet ♥ sa...

I miss you girls!!!!

Lindas stil sa...

Jädrar vad snygg du är i den klänningen!!! Kram på dig!