måndag 22 november 2010

Karin Voigt vann setet, GRATTIS:)))




Fabbe drog numret och efter MYCKET räknande var det alltså Karin Voigt som hade turen att få de "braiga" B&B produkterna.
Stort Grattis till dig!
Saken är den att jag känner igen ditt utseende Karin, du var ju här under julmarknaden;)
JÄTTE KUL
att så otroligt många ville vara med i tävlingen.
Jag lovar, det kommer mer sånt på "fejjan"....
Så kul, så kul.....
Nu må ni tro att Udda Molly gått och fått ÄNNU fler utmärkelser.
RIKTIGT skoj är det att jobba med dom.
Ni ska bara se hur pre spring ser ut.... ujujuj, en massa läckerheter kan jag lova!
Borde komma in om inte alltför länge.
Om ni klickar HÄR så kommer till Mollyssida där det står om utmärkelserna.
Vet ni vad, nu måste jag lämna er - trots att jag har massor jag skulle vilja delge er.
Plus att jag skulle vilja fråga en sak och höra era reaktioner.
Jag hoppas att jag får nån lucka så jag kan fixa det snart.
Här ska nämligen återigen arras i bygget.
Det är bara HUR mycket som helst att göra där. Himmel & pannkaka!!!!!!
Det är ju redan kallt i första rummet på Smultris nu så jag vill verkligen flytta disken snarast.
Helst till helgen.
Men det funkar inte. Får troligtvis ingen värme tills dess.
Vi bara håller alla tummar att vädret skulle kunna hålla sig kring nollan.
Please, bara nån liten vecka till.....
Måste bara påminna om att vi har öppet på fredagar nu ända fram till jul.
Det verkar som att det är rätt många som kompar eller har ledig fredag för vi har fått jätte mycket positiva reaktioner på fredagsöppet. Kul kul!
Nej, jag måste draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kram på er,
Eva

1 kommentar:

Familjen Voigt sa...

Vad roligt! Klart vi va och trängdes lite på julmarkaden! E-posta adressen! Hälsningar Karin Voigt