torsdag 25 november 2010

Tjohooooo i stugan, hur har du det??


Bra får jag hoppas!
Själv har jag precis jobbat klart efter 14 tim på jobbet... hihi,låter ju lustigt men det är faktiskt så.
Fast jag är ju inne i mitt hus också förstås.
Blir rätt annorlunda när jag ska ha kontor i bygget.
Soooo nice!!!
INTE ETT PAPPER ska få komma in i mitt hus.
INTE ETT ENDA!!!
Vi ska ha ETT HEM och EN BUTIK;)
Har precis pratat med min lille bror.
Våra föräldrar firar 50-årig bröllopsdag på lördag.
Då hände nåt vi aldrig trodde skulle hända. Pappa åkte med mamma till Vence.
Han har inte varit så sugen - men undret skedde och nu är dom där.
En bussresa från flygplatsen igår där dom höll på att smälla av utav värmeslag.
HAR NI HÖRT.
Jag sa VÄRMESLAG....
Har jag rätt svårt att tänka mig!
Vi tänkte ge dom en måltid på restaurangen La Litote.
Ligger 2 min från oss. Kära nån inte klokt. Vilka ställen man har tillgång till där!
Restaurangen har stjärnor i Guide Michelin.
Vi har ätit där en gång.
Och ja, det tog en halvvägs till paradiset.
Makalöst gott.
Men jag hade kunnat gjort en total makeover på restaurangutseende på ungefär 5 minuter och fått vidunderliga resultat. Matkvalité och inredning går liksom inte hand i hand i Frankrike.
Sunkigt gult har många. Jag som inte ens gillar gult - iiiiii gräsligt.
Men gott smakar det ändå.
Jag vet att flera läser bloggen som varit hos oss.
Så här en bild på stället och HÄR kommer länken till restaurangen.
VÄL värt ett besök.
Kanske nåt för er tjejer som just kommit hem och bokat även nästa år redan??!
Ni skulle ääälska det, jag lovar.
Nu hade jag tänkt städa.
Jag har sån lyx att snälla Henke har tvättat mina köksfönster idag.
Så jag tänkte städa och ta fram lite jul.
Men icke, orkar inte.
Det blir soffläge istället. Mycket trevligt.
Gó kvälls på er!
Eva

Inga kommentarer: