måndag 27 december 2010

Go kväll i stugorna!


Skulle kolla recept till nyårsafton.
Hamnade på Carolina Gynnings blogg... hur nu det hände??

Hon ska till Thailand. Tänkte fixa en snygg kropp till dess. Hon hade 4 dagar på sig.
Jag skulle också vilja fixa det. Till nyårsafton. Också 4 dagar.
Jag ska ju inte ens visa mig i bikini. Räcker att dölja ringarna under kläder.

För mig känns ändå 4 dar för lite. Hon måste ha lite bättre utgångsläge än mig;)

Här är en mössa från Haust som jag tycker är så fin.
Inte för att jag själv skulle passa i den - hahaha hohoho!
Men nån annan...
Det var så SJUKT läckra kläder vi beställde i onsdags.
Kommer i slutet av augusti. Helst vill man ju ha det NU.
Mycket rutigt.
Jag har alltid älskat rutigt.

Sitter bredvid maken som tydligen åter igen anser att årets match är NU. Här och NU i vårt vardagsrum. Arsenal - Chelsea.

Jag vet bara att jag tycker att Arsenal inte är en sån himla fin stadsdel.
Men att Chelsea är så fint så det är inte riktigt klokt.
Skulle gärna besöka Chelsea Flower show någon gån.
Sen gillar jag rösten på Glenn Strömberg.

Annars lämnar jag gärna den matchen åt sitt eget öde.
Är glad för makens skull att Arsenal just nu leder med 3-0. Ojoj, vilken lycka!
För er som vill läsa Gynnings blogg hittar ni henne här.
Rackarns det blev inte mycket bevänt med recepten.
Ska kolla om jag kan hitta nåt nu.
Annars tänker jag be er om hjälp...
Natti!
Eva

Inga kommentarer: