lördag 18 december 2010


Intresserad av Stenstorp??




Adam och jag var på Ikea i somras.

Jag är ju ganska impulsiv av mig.

Gillar inte att vrida och vända på nåt när det känns 100 rätt.

Så vi sprang på Köksön Stenstorp. Stötte och blötte med varandra och kom fram till att den vore HELT PERFEKT i vårt café som komma skulle. Så praktisk och SNYGG!

Vi tyckte det ja... sen visar det sig nu att DEN ABSOLUT INTE FÅR PLATS.

Oh yeah! det är ju prick sånt som bara är SÅÅÅÅ KUL:(

Man har ju liksom annat att göra än att montera ihop bära ut och inse att det inte funkar.

Så i vårt vardagsrum har vi då ett stycke köksbänk.


Är nån intresserad har ni världens klipp!


Hör av er snarast - jag vill INTE ha den kvar till jul!!


Ord pris är 2 795:- vi hoppas bli av med den rackarns snabbt om vi går ner till 1 900:-.

Den är ju liksom inte använd... inte ens skyddsplasten på hyllorna är borta.

Men vi har monterat ihop den.


Då har vi då änteliigen en liten klädbild.
Klart att jag inte gillar att fotas - men jag vet att kläderna uppskattas att visas så jag står ut...

Ny festblåsa från Haust.

1 495:-. Den är i siden och normalpris är 2 495:-. Vi har fått in ett mycket litet antal som en kund inte kunnat löst ut och därför fått köpa till mycket förmånligt pris:)

Det gillar vi!

Så är du sugen har du nyårsblåsan kirrad.
Man ska väl inte visa baksidan, men i den här klänningen går det faktiskt bra.

Jag gillar den skarpt!

Jaha ja, då var det sista veckan före jul.

Har jag hunnit det jag föresatt mig??

Haha, knappast!

Inga rödrutiga gardiner som jag så stort skrev att jag skulle sätta upp för 3 veckor sen.

Dom gamla gardinerna for ner - men inga nya åkte upp... tur våra fönster funkar utan gardiner;)

Vårt hus ser ut som en riktig Villerkulla.


Men vad gör det - vi har ju byggt ett helt nytt hus.

Har jag riktig tur får vi i en ny dörr på måndag också.

Det vore MYCKET TREVLIGT.


Har jag riktigriktig tur kan jag kanske visa en grej som jag länge drömt om.

Men det är minsann inte säkert.

Och jag är rätt garvad - gräver inte ner mig om saker och ting inte händer när dom ska.


Folk lider, svälter mår dåligt och det är minsann så mycket elände så jag kan inte haka upp mig för att det inte går prick som planerat hela tiden.

Nej minsann - den här julen får vi vara så enormt TACKSAMMA för vår nya byggnad och kanske ha ett eget tipp topp hem nästa år.

För då ska det väl VERKLIGEN INTE vara nåt byggande!!!!!!!!!

Hur som helst är vi lediga i morron.

Får 10 kubik ved bara och så ska vi se till att STÄDA.

JAG ÄLSKAR ATT STÄDA:))))


Tror att vi fixar in en gran också så stämningen kan infinna sig.

Ha en skön lördagkväll,
kramkram Eva

Inga kommentarer: