onsdag 29 december 2010

On - To 10-18
Värsta sortens DUNDERREA!!

MÄNGDER av fina kläder till kalaspriser. Fina festkläder till nyår också:)

Men vet ni - jag har ju glömt att berätta att vi förstås fortfarande har
50% PÅ ALL JUL!

Ja dessa dagar kan man minsann fynda på Smultris;)

Kolla in här!

Som bekant har jag nog MANI på kok och bakböcker.

Hade lyckan att få 2 i julklapp:))))

KUNDE bara inte låta bli den här!

99:- på COOP, rena rama fyndet och inte var det rea heller...

Jätte fina bilder och kanonbra förklaring till allt. Den är större än bilden visar. 30 cm.

Ha en bra dag ni alla!

Och ni som tänkt er att fynda här hos oss idag är förstås:

VARMT VÄLKOMNA!

Kram Eva

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej! Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se Där hittar duinlägg om min jul, mina senaste shoppingfynd, lite låttips osv.. Ha en trevlig dag!