måndag 3 januari 2011

Frukostbuffé:)

Hittade bilden på nätet - ni förstår väl att det inte är MIN frulle på Java!
I morse drog vi iväg, the whole family, till Java på frukostbuffé.

Sååå mysigt;)))

Rekommenderar det VARMT! Hittade ingen hemsida så jag kan inte länka...
Vi har ju tänkt ha nån liten frukost här så småningom.
Lite mysigt att fixa ordning till en sån tycker jag.

Har då som ni förstår varit på tur till stora staden idag.
Hanna och jag har kollat upp stadens sortiment på brillor.

Kanske kanske kanske har jag bestämt mig. Men förstås inte säkert!

Helst av allt vill jag glömma det.
Glasögon alltså. Blä - trist!!! Hade vid 10 år och vid 20 men sen har jag hållt mig.

Sen åkte vi halvvägs till Karlskoga och då gjorde vi en inbromsning hos våran Clara.
Kul, kul!

Har du sett familjen annorlunda??
Jag tycker det är så makalöst skoj att följa dessa makalösa familjer.

Dom är verkligen beundransvärda!

En till som jag beundrar just nu är SS, Snälla Sandra. Hon har gjort pannacotta till oss.

Prick vad undernärda familjen Eriksson behöver nu;)

Kramis på er!
Eva

2 kommentarer:

Me and my life sa...

Hm, måste bara fråga: de senaste månaderna har jag aldrig lyckats gå in på "webshoppen"? Har ni lagt ned den helt? Det har jag missat i så fall...

Synd. Gillar er skarpt, dock lite långt för mig att åka till...:-)

Anonym sa...

Äter du pannacotta? Det är ju gelatin i den! Fast nu har jag lärt mig att man kan använda syltsocker (med pektin) istället för gelatin och vips så kan alla vegisar äta pannacotta igen!