söndag 16 januari 2011

Halloj!

Snart kommer Mollys vårkollektion!! Sitter och håller på att lägg upp bilder nu så man kan se vad vi får in, ohhh vad mycket snyggt det är! Måste vara en av de bästa kollektioner någonsin :) Vi började med Timeless till pre-spring, det blir inte sämre kan jag meddela! Nej nu måste jag fortsätta så det blir klart någon gång!!


Jag meddelar när jag är klar!
Ett litet smakprov wunder halterneck, jätte fin sommarfestklänning tycker jag!


Tjingeling! Kramar Hanna



3 kommentarer:

lilla strandkulla sa...

oj oj vad fin klänning..måste kolla in bilderna du lägger ut..

Blåbärs och smultronstället sa...

Odd Molly har så mycket fint. Den här klänningen skulle vara fin att ha med lite solbränna till....
Formex till helgen, vad roligt det skulle vara att åka dit. jag skulle fått följa med en kompis, men det blir nog inte så...
Kram Susanne

Anonym sa...

Å vilken underbart fin klänning!
Jag och min mamma var ute hos er för första gången förra Lördagen och gud vad mysigt ni har det. Vi kommer komma tillbaks flera gånger! :)

Mvh Elin