lördag 15 januari 2011

Längtar sååå efter sol & värme!

Nu tycker jag att det känns som om solen och värmen kunde komma!
Ok, jag vet att det inte riktigt är läge än.
Men jag önskar det.
Vinterkläder är inte min grej. Tycker att alla kläder som finns vår/sommar/höst är så mycket snyggare än vinterns kläder. Jag menar ALLT man har på sig måste man komba med kofta eller långtröja under. Helst några stycken.

Bilden googlade jag från en Omanbeach. Var i Oman 1990. Har aldrig sett finare stränder någonstans. Jisses! Nu körs det ju lite turistresor dit. Kan tro att besökarna blir nöjda.
Skulle gärna åka tillbaka. Älskar ju Dubai också. Troligtvis bor det en liten arab i mig;)

Eller så är det helt enkelt VÄRMEN som lockar. Dock bara fram till april - sen blir det lite FÖR varmt för min smak. Lagom är bäst.

Har hört att man vid en viss ålder kan drabbas av rena ökenhettan i sin kropp, trots vintertider.
Vet inte, men det känns som om jag skulle "drabbas" av det så kanske min kroppstemp blir mer av det normala slaget?? Är säker på att den går på minus just nu.
Säkerligen inget att skämta om för dom som har det.
Men en nedkyld kropp är heller inget skämt....
LITE VÄRME, tack!

Så himla bra att Formex kommer nu till veckan.
Ska bli så GRYMT kul att se alla vår och sommargrejer, längtar sååå!

Nästa lördag ska vi köra lite "hetar" prylar på Smultris också.
Då kör vi Italienskt tema.
Återkommer till er om det.

Allt gott denna lördagskväll:)
Kramar Eva



1 kommentar:

Brunkullan sa...

Skulle absolut kunna åka dit! Ser underbart ut.
Men jag har ju en Florida trip att se fram emot, och det är inte fy skam det heller:)

Kram Susanne