torsdag 27 januari 2011

Nyheter...
Endera är jag lite sne när jag fotar eller så har vi satt upp sakerna lite snett..??
Det är frågan det.
Det här kom in precis vid jul men vi har inte satt upp nåt än. Så nu får ni se hur det ser ut uppsatt. Tavlorna och konsollen är slut men kommer troligtvis in den här veckan igen.
Smart budskap!


Rara ljuslyktor.
Riktiga sötingar som passar bra både till ljus och med pärlisar i.
Jag slänger gärna ner pärlisar överallt.
Sen ihop i grupp med lika lyktor ser det så maffigt ut.



Nu har pärlisarna slagit ut fint i butiken.

Lite ljust rosa sand i en glasskål.

Bakom är strutarna jag visade igår.



Tunika som är på rea. 30%. Finns en enda kvar. En riktig "snygg tunika".
Passar bra till sommarens bränna som kommer snart, eller hur;)



Nu blir det inte fler bilder idag.
Men jag fotar mer under dagen och visar er i morgon.

Ha nu en härlig torsdag i det sagolika vädret.
Soligt men kallt. Fast här i Närke är det som det ska vá, vi har ju hindersmässan här och är det inte under minus 10 då så är det nåt galet;)

Kram igen,
Eva



Inga kommentarer: