tisdag 11 januari 2011

Odd Molly Lovely knit:)

Rätt knepigt att ett plagg kan år efter år efter år.... vara så otroligt populärt.
Mollys kofta genom åren är hela tiden lika populär.

Det här är mina favvofärger i år.
Hur väljer man snyggaste här??
Svårt!

Nu på våren kommer den i bomull. Mjuk och skön.

TROLIGTVIS kan vi ha den här relativt snart. Låter mycket najs:)
Den här veckan hoppas vi på lite andra olika klädleveranser.

Jag låter er veta så snart det sker.

För alla oss matintresserade så har man en matlagningstävling, typ Idol á la mat.

Själv är jag inte alls road av tv-tävlingar, jag tycker så vaaaansinnigt synd om dom som åker ut:(
Men det här måste jag faktiskt se.
Det blir nog en hel del tips man kan få.
Onsdag kl 20 på tv 4. Måste vi minnas;)

Ha det gott ni alla,
kramkram Eva

Inga kommentarer: