onsdag 23 februari 2011

BUFFÉ PÅ LÖRDAG IGEN:)

Då är Adam & Sandra som fixar med den.
Soppa, pastasallad, bröd & kakbuffé precis som tidigare gånger.
Och priset är 89:-!!

Du får äta så mycket du orkar;)

Varje gånge vi haft buffé skall jag ha knäppt kort har jag tänkt. Men när det väl kommer så är det rätt mycket att dona med så korten glöms liksom bort...

På lördag MÅSTE jag ta kort som kan användas nästa gång vi har buffé igen.
Jag menar, buffé och bild på en budapestrulle, det är minsann inte mycket till buffé.... hihi.
24.30 slutade min målningsdag igår.

Det här är från ett hörn som man kan tro att det är klart när man ser...

Hittills mitt favoritrum. Vi får väl hoppas att det blir fler favoriter eftersom vi håller på i alla rummen. Ja alla, det är minsann inte så många; 2 rum, en hall, en liten toa och ett minikök. Men jisses vad mycket när man håller på med allt!!!

Hanna har ju under 4 års tid rest 3 månader i stöten 2 gånger.
Sen har hon bott i 6 (!!) olika lägenheter i andra hand med kompisar.

Nu när hon får eget (ihop med syrran förstås men det ska nog inte vara för evigt) har hon en klar uppfattning hur det ska se ut.

Som i filmen "Love and other drugs".

Hm. Hm igen. Och igen och igen....!!!

Jag håller med. Det är GRYMT LÄCKERT!!!! Så otroligt häftigt att man får rysningar.
Men kära nån, det är troligtvis nån stor gammal industrilokal mitt i New York dom har fixat till.
Känns då lite annorlunda att få samma stuk på 53 m2 fördelat på 5 olika små utrymmen.

Och vem har så mörk inredning. Visst, det är urmysigt på film men att bo i, i längden?? Nej, det tror jag inte på. Och sen så sjukt mycket prylar, skulle man bli halvgalen av!

Men jag håller med, skulle gääärna bo där.

Vi får väl se vad dom kan få till som kan bli nåt med den typen av känsla i alla fall.

Bildbevis kommer.

Vilken dag idag! Solen skiner från en klarblå.

Då kommer det SOLKRAMAR från Smultris;)
Eva



2 kommentarer:

Nanna sa...

89kr för en buffe var ju hiskeligt billigt! Var är det?

Photo by Maria sa...

Mmmm vad gott med buffé och helst den där kakbuffén :-P

De får säkert till sin lägenhet så som de vill ha den :-)

Ha en fortsatt fin kväll..

Kram Mia