söndag 20 februari 2011

Coolt!!!
OCH kallt....

Ja, det var det VERKLIGEN!!!

Inte kunde jag väl i min vildaste, av alla vilda, fantasier, tro att det skulle bli SÅ kallt!

Jag tyckte att det sög att det var minus 11 på fredagen. Det var liksom nog kändes det som

Att vakna upp till minus 25 på igår morse det var INTE SANT!

Men det var ju precis det det var.

Helt sant till och med.

MEN vad kul det var. Alla ni som kom på köldrabatten!!!

Alla goa glada besökare gjorde faktiskt så att värmen steg en massa grader på Smultris:))

Och vi hade kläder efter väder så vi frös konstigt nog inte så vansinnigt.

Vi bjöd ju även på fika pga kylan. En kund hoppades på mer kyla så det var gratis hela tiden.

Vi var dock INTE av samma åsikt.

På lördag hörrni, då ska vi känna VÅRFEELING, eller hur;))

På lördag har vi stor buffé igen. Det är Adam & Sandra som fixar det.

Så jag kan berätta för er att vi väntar strålande sol, vårkänslor och värme.

Har ni sett på bilderna vad jag håller på med??

Det låter ju inte riktigt sant men jag är i rustningstagen igen.

Jag tänkte hålla en MYCKET LÅG profil men det bidde inte så.

Det bidde så att jag (troligtvis helt självpåtaget) blev spindeln i nätet även för detta projekt.

Känns som jag bara har en att skylla och det är mig själv.

Det är för kallt för att färdigställa på Smultris så då passar jag på att hjälpa kära döttrarna som precis flyttat ihop. Kul som tusan är det tycker jag som äääälskar att förbättra och snygga till saker.

Har ni sett dörren på den andra bilden. Den tyckte vi var vit när dom flyttade in.

Hmm, SÅ fel vi hade...

Nu är jag på väg in dit igen och ska rädda dom furuoranga läskiga golven så dom blir vita och fina:)

Helst skulle jag slipa och fixa dom, men det är så sjukt mycket jobb med det så vi pallar inte det just nu känner jag.

Tjejerna ska måla köksluckor och kakel. Jag vet, det låter väl helt hemskt men nöden har ingen lag;)

Vi hoppas att det är lite halvklart nu i veckan så får ni se bilder.

Dom har valt URSNYGGA tapeter!

Ha en skön söndag och bulsa på er en massa kläder och stick nosen utanför dörren vettja!

Kram kram

Eva

Inga kommentarer: