tisdag 15 februari 2011

Jahaja, hur kul känns det här då!???


Inte särskilt kan jag meddela:(

Men, men det blir en ny erfarenhet. Det finns värre saker än så!

Fast rätt onödigt att hålla på med sånt som man blivit indragen i pga någon annan människa.
Psykiskt påfrestande och framförallt EXTREMT TIDSÖDANDE har det varit. Plus att det kommer ju att uppta den här dagen också:(

Har ingen aning om man får utlåtande direkt eller hur det är.
Jag har liksom sett lite många filmer och där vet man ju hur det går till - men här i Sverige är det nog lite annorlund. Jag har faktiskt jobbat i över ett år som advokatsekreterare så jag är inte helt novis. Men HELT NOVIS med att själv vara inblandad. Blä!

Lovar att meddela när jag kommer hem igen.
Ni är ju så många som brytt er om oss i den här tråkiga soppan.

Wish me good luck;)
Uuu känns inge kul alls:(((
Kramkram Eva

2 kommentarer:

Unknown sa...

KRAM

Familjen Voigt sa...

Nu vet ju inte jag alls vad det är som hänt och vad du ska göra men det går säkert bra! Själv råkade jag befinna mig på fel plats vid fel tidpunkt i samband med att rånarna flydde efter ett rån för några år sen och efter det blev det också diverse vittnesmål mm Detta trots att jag iofs inte hade något konkret att bidra med men tidsödande minst sagt... Lycka till!