söndag 27 februari 2011

Nya Gardiner:)
I veckan kom det en leverans med lite olika gardiner.
Jag fotar och visar lite allt eftersom.

Dom här var jag bara tvungen att lägga undan ett paket direkt till mig själv.
Dom ska jag byta med nere i Vence.

Men tills vi åker dit får Hanna & Stina låna dom.
Visar en ny bild från deras lägenhet nu.

Här skall ju bli en massa mörka prylar och troligtvis mörka gardiner också.
Vi får väl se, jag tar och fotar lite då och då får vi väl se om det "händer nåt" där.
Jag tycker att det ser riktigt bra ut nu. Tapeten är så himla fin! Skulle gärna ha den här hemma nånstans.
Kökstapeten är också URGULLIG!!

Jag är faktiskt lite sugen på den till vårt kök.
Här är en närbild på den.

Nu har vi firat Fabian som fyller 13 år idag:)

Sen på dan ska vi iväg och fira Sandra som fyller 18 år i morgon.

Sen tillbaka hem och fira Fabian igen med storasystrarna som kommer.

Han fick önska mat.
Gissa vad han ville ha!!!

Kära nån, Blomkålssoppa och pannkaka!

Kesella/vaniljgrädde med hallon.

Vi äter ju tårtor och bakverk hela dagarna så det står inte så högt i rang här.

Alla får bestämma mat när dom fyller år så självklart uppfyller vi önskningen.
Dock inte helt hundra på att gästerna blir lika förtjusta...

Ha en bra dag alla ni!
Vet ni, i morgon drar vi vinnaren av presentkortet för februari månad.
Spännande, spännande... undrar om det blir en "stammis" eller nån som aldrig varit här förr. Det spörs i morrn!

Söndagskram till er,
Eva

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka fina tapeter. Får jag fråga vad de båda tapeterna heter?
Hälsn Jenny

Photo by Maria sa...

Det verkar vara en fin lägenhet tjejerna har och det kommer säkert att bli snyggt när de är klara :-)

Vilket val av mat, kul.. Våra barn får med alltid välja mat när de fyller år men än så länge har de inte önskat soppa ;-)

Ha en fin måndag..

Kram Mia

Frusna flickan sa...

Åh vad mycket fint och gott ni visar i bloggen. Jag MÅSTE verkligen ordna en kusinträff i Örebro och åka upp med planerat smultrisbesök också.