lördag 26 februari 2011

Sopp/Pasta & Kakbuffé idag!!


Idag kan ni komma och äta och sen koppla av med en god kopp the eller kaffe och smaka på vår kakbuffé.

Ät hur mycket du vill för 89:-!

Verkligen JÄTTESKÖN klänning/tunka från Haust.
Allt sitter ihop.

Jag hade svarta byxor till men jag kan nog tro att med ett par tjockare beige/bruna tights blir det ännu snyggare:)

Minsann, det är jag som fixar soppan, bäst då att göra den färdig inför dagen....

Här jublar vi givetvis nu.
Minus 2 det är fina fisken det;))

Varmt välkomna på ett besök bland mängder av nyheter och godsaker

hälsar vi er som besöker oss idag.

Kramar från
Hanna, Helena, Adam, Sandra, Fabian och från mig förstås,
Eva

2 kommentarer:

lyckebrants lycka sa...

Hej!
Jag försöker komma till er nya webbshop, men det går inte. Eller är den bara till för återförsäljare?

Ha en underbar dag!

Rose-Marie

Signes Vind sa...

Så snyggt - verkar skönt dessutom, nytt märke för mig måste kollas upp!!!