torsdag 17 februari 2011

Wilma Mankiller;)

Tänk att Wilma är en Mankiller, coolt va!?!!
Du kanske känner nån Wilma så då vet du ju....

Hur som helst så är denne Wilmas kofta väääldigt nice:)

Underklänningen under koftan blir verkligen pricken över i:et.


Kvalitén på koftan är bomull och som vanligt mycket skön.


Och underklänningen är ju användar som bara den. Jag har en från i fjol som jag använder dels under skinnjackan men också under min jeansjacka.


Hanna hon kör liksom UTAN jacka. Men det är ju hon det, vi har ju liksom inte direkt samma ålder hon och jag;)


Förresten gör hon förstås inte det hemma till vardags.

Utan bara när hon går på lokal (läs: krogen;)

Lotta den här flugan tillägnar jag dig


För allra första gången i hela mitt liv älskar jag idag FLUGOR!!!

Och Lotta min kära svägerska jag är så GLAD för att detta vidriga, lilla äckliga djur kom till mig.


KRAM till er alla men ALLRA ALLRA ALLRA MEST


LOTTA TILL DIG

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack min kära svägerska:)
Jag gillar också flugor nu...
Kram Lotta