måndag 14 mars 2011

Nu är alla bilder inlagda :) Vi kommer även få in 388, silk sleveless, i lite apricot och lite military, tyvärr fanns det inga produktbilder så bild kommer senare.

Måste bara berätta att jag var ute på en snabb promenad efter skolan, kände att jag behövde lite frisk luft. Ohhhh vad fantastiskt det var, ringde mormor och nästan skrek av glädje! Jag älskar att springa utomhus (på vintern blir det löpband på gymmet men det blir aldrig samma känsla och jag vill inte springa när det är is och slask så jag väntar en bit in på våren innan jag beger mig utomhus) och idag kände jag verkligen att nu är det dags! Det är så oerhört skönt att löpa i friska luften, känslan när man kommer in och är helt slut i hela kroppen och verkligen känner i lungorna att man fått frisk luft, jag blir lycklig!! Mina kompisar tycker jag är knäpp men jag blir verkligen glad av att springa..
Sov så gott :)



Inga kommentarer: