tisdag 22 mars 2011

HALLI HALLÅ:)

Nån som har ett stort klädskåp ståendes och skrotar i nåt hörn??

Hör av er då, jag är spekulant!

Klockan är före 07.00 och jag är i startgroparna och drar iväg till bygghandeln nu...

Well, well ingen annan än jag själv är ansvarig.... Riktigt läckert blir det i alla, även om det kräver en massa JOBB. Men inget gör sig självt, eller hur;)

Bildbevis kommer. Plus att i morron kommer en massa klädbilder också.
På mindre lovande modell... men ni är snälla och nöjer er. Tycker jag är bra!

Bilden ovan är från Knut o Svea. Tryck HÄR så kommer du dit.

Nu måste jag dra!
Mot bygghandeln!!!
Förresten, om lördag blir det

AFTERNOON TEA

på Smultris. Med ljuvliga nya läckerheter.
Scones, grädde, "matigare" snittar mm mm

Så boka in en riktig
MYSLÖRDAG;)
Kramelikram på er
Eva

1 kommentar:

Unknown sa...

åh ibland längtar jag upp till er. Usch varför är det så långt bort...