torsdag 17 mars 2011

Jag har varit där himlen alltid ser ut så här

Men nu är jag hemma igen och det är redan full rulle, det gillar jag:))
Upp redan 05.30 och var ute o sprang, haha. Bara hoppas det håller i sig;) Tror dock att det var pga tidsskillnaden...

Här har hänt en massa på dagarna jag varit "off duty".
Kul!

Olja/vinäger flaskor. Passor så bra ihop meds soppskålen tjejerna packade upp igår.

Mängdvis med kläder - humanityarmband, ja en massa, massa nytt är det allt.
Men jag har kameran i högsta hugg och lovar att fota o visa.

Livet har blivit en sisådär hundra gånger enklare med en dator som äntligen funkar härute.
Kanske, kanske ska vi ge Roddan lite semester och möjligtvis fransmannen som har en tupp på tvären i halsen.

Adam hjälper oss med spotify till helgen, Helena och jag tycker kanske inte att det är en enda dag för tidigt....

Dom härliga FÖNSTERSKYDDEN har kommit igen.


Nya mumsiga Yankee Candlee dofter:)

ÖPPET IDAG TILL 20.00.


Om någon vill åka efter ett sent jobb så funkar det alltså idag.


Då tar vi och sänder
SOLIGA SMULTRISKRAMAR
till dig som läser det här:)
Eva

1 kommentar:

Anita sa...

Hei Eva :)

Jeg har fått fantastisk service av jentene på Smultrongården mens du har vært borte!!!
Supersøte og hyggelige er dere alle!!
Skulle ønske vi kunne tatt oss en tur til dere snart igjen :)

Klem fra Anita