lördag 26 mars 2011

TEAPARTY:)))
Sånt gillar vi;)
Bakningen är i full gång:
Kaffekakor med smörkräm, jordbubbsmuffins med vitchokladkräm, morotskaka, toscakaka m choklad, kolasnittar, Värmlandstårta, Amerikansk Citronpaj och en massa mer godsaker.

Förstås kex och lite matigare snittar.
Hela dagen kan du också äta nybakade scones med grädde, marmelad & sylt.

Och ni anar inte vad mycket fina vårblommor vi fått!
Nu är det som det värsta blomsterland här. Riktigt kul tycker jag!

Jag sa nyss till Adam : - visst blev det fint med blomhörnan!??

-Nja, det vet jag inte. Känns lite växthusaktigt. Gillar nog inte jag riktigt, säger han.

Bra svarade jag, prick vad jag vill!

Ibland är det bra när det är dåligt, haha, tror ni fattar vad jag menar, eller hur...

20% PÅ ALLA SKINNVÄSKOR IDAG.

Kan ju vara en liten rolig grej att komma hem med en ny vårfin väska;)

VARMT välkomna ut på landet idag hälsar en massa folk:
Helena, Hanna, Adam, Sandra och jag & Lars förstås.

Kram kram
Eva



1 kommentar:

lilla strandkulla sa...

Hej Eva.. blommhörnan såg fantastiskt ut..hinner inte komma idag och kolla in hur fint ni har fixat. Pontus har innebandy match mot kumla.. Men måste ta mig tid en annan dag..kram Åsa