tisdag 1 mars 2011

Turkost skåp!
Idag åkte jag in till stan tidigt. Köpte turkos färg till ett skåp som tjejerna köpt på Smultris och som ska sitta på deras toalett. Jag bara äääälskar turkos.

Vet inte om dom kommer att gilla den turkosa jag valde, får vi väl se.
Inte hade kameran med mig så jag kunde fota heller... det här är ett skåp som vi haft o sålt tidigare.

I morgon är vi fler här så då får ni lite klädbilder. Jag vet att ni gärna vill se det. Så det kommer lite mer mao.

Idag skulle det vara dom i stöldmålet, men ordföranden var sjuk så det dröjer ytterligare 14 dagar. Hade varit skönt om det var helt över nu...

Ha en härlig tisdag!

Kanske en fettisdag!??
Kramkram Eva


1 kommentar:

Johanna sa...

Vilket vackert skåp,jag är oxå ett stort "fan" av turkost! Är usel på att kommentera men är inne här och uppdaterar mig på allt nytt som kommer in. Förresten vilket paradis ni verkar ha hittat i Vence,jag hoppas ha råd och besöka nån dag!Ha det gott/Johanna