fredag 25 mars 2011

Utopian Tunic = sååå vårfin:) + fler Mollysar som kom i veckan


Tjohooo! Vårfint är det på Smultris nu också kan ni tro;))

I LOVE IT!!!

Så mycket att igår kväll gick jag inte in till vårt hus förrens 21.00, haha!

Det var så mysigt att vara därute så jag fortsatte att baka och greja efter stängning.

Bara det att det är varmt, det ger 100 poäng i min värld!


Vi gjorde en omstrukturering.

Vi måste "bo in oss" och veta vilka behov vi har och hur det blir mest praktiskt.

Plus försöka få in det vi just då önskar, inte enkelt alla gånger...

Och ja, det gick att få till den orangerikänsla som jag hade i bakhuvudet när vi började bygget. Men som jag snabbt insåg att jag blev tvungen att lägga åt sidan... nu är den skapad om än i mindre och lite annorlunda skala än menat var.


Nöjd som bara den blev jag dock, kul kul:)

Så nu har vi riktigt nytt och vårfräscht. Och mer lär det bli. Vi har ännu mer planer för entrén.


En bild från sena kvällen i mörkret.

Idag har vi våffeldag, kul! Då blir det nog lite våffelpartaj här.

I morron har vi partaj värre,

TEAPARTY - här arras för fullt till det i morgon. Nygräddade scones kan du äta hela dagen då, från 10 - 15. Vi har ju ugnen på plats så gissa om det känns enkelt!

Jag sänder er alla en riktig TEA PARTY kram idag.


Denna dag kommer att gå i förberedelsernas tecken. Ska kolla goda fyllningar till snittar nu;)

Tjingeling!

Eva

Inga kommentarer: