fredag 15 april 2011

Glaaad blir man.....


när man vaknar upp och möts av den här godingen;))) Igår morse tog jag bort löv ur bersån (bara det värsta, behövs snyggas till mer!). Tänkte att snart är det nog dags för besökarna att sitta där och fika. Det blev snabbare än kvickt kan jag lova! Flera gäng satt där redan igår. Tänk vad allt vaknar upp med solen - till och med vår berså;) Rykande åtgång var det på lunchpajer igår. Ser att ni gärna äter när det finns. Ska se till att det finns i morgon lördag också:) Och håller vi tummen riktig hårt funkar kanske bersån igen.... Igår fick jag mail från en kund. Hon tipsade om den här länken. Verkligen jätte kul läsning! Jag skriver under på vartendaste ord som står. Per är en enstående jordnära människa som ser till alla i sitt företag. Inget sittande på höga hästar här inte. En förebild som många företagare borde ta del av!!! Klicka HÄR så kan ni läsa hela intervjun. Och vi är som vanligt tacksam att MOLLY får bo hos oss på Smultris;) Idag jobbar vi både inne och ute. Måste fixa till med fler bord för jag kan tro att det kan bli fikagäster i trädgården i morron. Fredagskram på er! Eva

Inga kommentarer: