onsdag 13 april 2011

Jag fastnade inte i chokladsmeten....



Men man kunde ju nästan tro det.... Däremot har jag varit på en ovanligt trevlig studieresa.


Vi har varit i London och kollat caféer och bakverk.


Kände att här behövdes en uppfräschning på det området - nu när vi byggt nytt.


Och det blev BINGO direkt. Redan på söndag fm när vi drog på stan och kollade gjorde vi värsta fynden. Jisses säger jag bara. Två fantastiska bakböcker och inspiration som heter duga kom vi hem med. Självklart hann vi med en massa annat än cafébesök också.


Hann med att jobba två timmar idag också, så nu ska här packas upp.


I morron har vi en lunchbeställning vilket innebär att om det kommer fler som är lunchsugna så finns det att tillgå:)


Lovar att ni också ska få FROSSA i fantastiska bakverk. I fotoform på bloggen men min tanke var att redan på lördag kunna servera en LJUVLIG MUFFINS. Men tror ni inte på attans, en ingrediens jag trodde fanns i Sverige finns tydligen inte.... inte här på slätten i alla fall - så det kanske inte funkar. Får väl se.


Ha en härlig kväll!


Hörs under morrondagen,


Kramkram MuffinsEva


Inga kommentarer: