söndag 17 april 2011


Leila äger!




Var så sugen på lite recept igår kväll när jag kom in.


Gick in på Leilas hemsida. Fick även se att hon ger tips om storstäder.


Var förstås tvungen att kolla in vad hon rekommenderar i London. Så himla lustigt - de butiker hon skriver i var vi in i. Alla utom två.


Verkligen konstigt. Av ALLA butiker som finns i London.... Ralph Lauren som bilden är ifrån är HELT JÄKLA GRYM. Wow säger jag bara!


Fick som Gunde säger: "ståpäls" på hela kroppen. En jätte jätte lång, stor bred trappa upp till övervåningen som är mörk och med en ljusblå/vit trasmatta fast nitad. Under nån typ av skumgummi så det kändes alldeles mjukt när man gick. Vilken dröm att ha i sin trappa...... Deras inredning & möbler svimmar man nästan av! Sandra tog en massa kort som jag väl får snart så ska jag visa er. SÅ mycket sjuk snygg inredning!!! Annars kan jag inte säga att jag är nån RL fantast. När vi gick ur bilen i St Tropez i somras var ALLA killar klädda i vita byxor och ROSA RL piké. Well, well alla får tycka som dom vill men min grej är det inte. Nu har jag fått vila mig själv och mina ben nog. Gör nog ytterligare ett ryck ute innan utefixet är klart för denna dagen.


Tjing igen på er!


Förresten, tryck HÄR så kommer du till Leila!

Inga kommentarer: