söndag 17 april 2011

Väldoftande ljuvligheter;)


Köpte dom här underbara hyacinterna i London. Tre packar för 100:-! Rena fyndet.

Har delat upp dom så jag 3 stora vaser.

För mig som älskar svagt rosa blommor känns det som rena lyxen, härligt:)) I andra länder har man ju hyacinten som snittblomma nu på våren.

Tycker att vi också borde ha det.

Fattar inte varför den bara funkar som lökväxt veckorna innan jul...


VÅR TRÄDGÅRD SER UT SOM SK.....T!!!!!

Huvvaligen - ingen vacker syn direkt!

Här är mängder av byggmaterial kvar.

Det är takpannor, plåtgrejer, bräder, stora boarder, mm mm.

BLÄ hur här ser ut!

Mitt skötebarn är ju vår BERSÅ.

Mums - I loooovet it!!! Jag var ute ända från det att vi stängt igår till 21.00! Kära nån, man märker att man borde gå in först när man inte ser nåt, haha! Jag rensade, krattade och eldade. Är på väg ut nu också. Skoj om det kan bli lite ordning nu när det äntligen går att sitta ute. För det vill verkligen våra besökare göra. Kära nån, i år får vi se till att skaffa fler småbord känns det som. Det som syns här över är ju precis bakom bersån. Ska försöka ha lite fint där i sommar. Det är ju "taket" över den kommande VINKÄLLAREN;) Där växer TUSENTALS smultronplantor. Hade jag ingen aning om när vi köpte huset. Mina butiker har ju alltid hetat Smultronett, så Smultrongården var liksom givet. Att hela tomten är fullsmockad av smultronplant var ju liksom bara bevis på att namnet var rätt. Nu önskar jag er en riktigt skön och härlig söndag i detta LJUVLIGA VÅRVÄDER! Kram Eva

Inga kommentarer: