måndag 25 april 2011

VILKEN HELG;)))




Precis den påskhelg jag tycker att alla vi svenskar i kalla nord var värda:)

Helt enkelt - vi fick det vi är värda!

Och inte är det slut än heller - FANTASTISKT SKÖNT!!!

Hanna och jag är på väg ut på en långpromis. Vi har haft tid att ta många såna under helgen. Ljuvligt skönt! Jag har verkligen fått en ny last: lånat sonens I-phone och lyssnat på gamla sommarpratsprogram medans jag ensam sprungit.

Underbart att höra olika människors historier:)))




Hur skall jag klara mig när han drar till skolan med sin telefon i morron???

Ja just det, morsan borde hotta upp sig själv - ni skulle alla DÖ om ni såg telefonen jag använder, hahahaha!

Dagen idag fortsätter som dom andra härliga dagarna:

In my garden. Nice - det gillar jag SKARPT! Vi har fått en hel massa gjort.

Här agerar Simon apa och faktum är att det går riktigt lysande.

Apa med rätt att fälla träd. Det ni;)

Fortsatt skön helg, bättre än så här kan väl inte en vecka börja....

Sista påskkramen för i år;)


Eva

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Härlig påsk med grymt väder, vad mer kan önskas..

Trädfällarapa är ju ett perfekt jobb för honom ser det ut som ;-)

Kram Mia