lördag 21 maj 2011

ÄNTLIGEN:))

Har jag hittat krukor som jag tycker passar på min bro.

Älskar ju gamla järnkrukor men det passar inte här tycker jag.

Men i år har det kommit en enkel vit kruka med liten pärlkant upptill. Passade vårt vita hus förträffligt så det fick det bli. Ljust rosa pellisar med vit lavendel och rosa hjärtan på tråd.

Hoppas det blir varmt nu så blommorna "växer till sig" och blir stora och frodiga. För närvarande kan jag meddela att klimatet i Södra Dylta är oroväckande kallt och blåsigt.... Vänd nu - snabbt, vi vill ha sommar!!

Förstås har vi krukorna i butiken. Finns i en herrans massa storlekar.

Ser ut som att Adam & Sandra är på G att fixa smoothie nu, mums vad gott. Passar bra för nu är det FIIIILMTAJM, jiiippie!

Förresten hörrni - ladda för DUNDERREA nästa vecka.

Berättar mer i morrn.

Skön lördagkväll på er ute i vårt avlånga land,
kram Eva

Inga kommentarer: