onsdag 4 maj 2011

En sån bra kväll det blev igår;))



Verkligen MYCKET bra information kom LRF konsult med. Mycket tänkvärda saker som man, när livet rusar på, kanske inte stannar upp och tänker på.... dock så otroligt viktiga...

Vad händer om både jag och maken skulle försvinna samtidigt och det ganska snart från jordelivet?? Ingen av våra barn vill just nu inte bo härute. Men om det skulle hända kanske någon av dom ändrar sig.

Det sista man vill är att barnen skall vara osams när man själv inte finns mer. Skriver man och gör klart allt innan så minimerar man den risken. Det var en liten del av informationen dom bjöd på igår. Nåt som åtminstone jag skall ta tag i redan nästa vecka.

Har du möjlighet så besök deras Kvinnotour!! Viktiga saker att tänka på....



Hannapanna på bild igen;)

Linne 349:-, finns ju i creme och grått också. Byxorna 1 299:-, det är dom riktiga sköningarna.
Halsbandet med söta hjärtat 299:- och armbandet till 199:-. Randig URSKÖN mjuk jerseysjal 699:-.



Nu är det snart så pass trevligt väder att man kan ha den korta crochet jackan igen....
Frosten måste väl försvinna endera dagen, eller hur;) den kostar 2 199:-.


Som vanligt är Mollys kläder lika fina bak som fram.

Igår fick vi FANTASTISKT FINA LÅNGKLÄNNINGAR.

Äntligen mer långt även här i Sverige:)) Personligen har jag alltid (trots min nätta längd...) ÄLSKAT långt. Jag köpte givetvis en direkt igår och hade på mig på kvällen.

När Fabian kramade mig god natt utbrister han:
-Ååååh, vilken skön!

Det är ju liksom inte så vanligt man får höra av sin trettonåring, haha!

Modevisning ikväll - HUR KUL SOM HELST!
Allt gott till er alla,
kramelikram
Eva

Inga kommentarer: