fredag 20 maj 2011

Nu har vi arrat & grejat sen tidig morgon...

blir tack o lov MYCKET BÄTTRE än det var tidigare. Skönt! För det var inte helt schysst...

Jag har varit iväg till snickeriet i Arboga och hämtat hyllor. Tänk vad mycket en hylla kan svälja!

Nu ska jag bara "arra" mig själv. Sen är det busstur till staden & trevligheter ikväll.

Riktigt kul ska det bli. Kan inte säga vart vi skall för jag vet att min kära svägerska kikar in här mest varje dag och hon ska med.... kan i alla fall säga att jag tror det blir riktigt skoj!

Det är bara ett problem - att arra mig själv...puh!

Tänk att det alltid liksom är TOMT när man tittar in garderoben.... det är det ju inte för det är ju helknökat - men varför ser jag inget???

Sen det där med frisyren - frisör Susanne - tänk om du var som "en liten man i byrån" som Lill Lindfors sjunger om - jag skulle behöva ha dig där, NUNUNU!!!

Herregud, varför har inte jag nån mössa med "bad hairday"??

Ja, ja bäst att ta tag i eländet!

Allt gott till er denna soliga fredagkväll:)
Och hörrni - välkommen till oss i morgon mellan 10 & 15.
Kramkram Eva

Inga kommentarer: