tisdag 17 maj 2011

Sugen på ett brejk i vardagen??

17-30 maj, 19/6 - 1/7 är det ledigt

Just nu (!!) kan du åka till Vence. Det är ledigt från idag fram till 30 maj. Snabba bud mao. För dig med stort sug på miljöombyte och flexibilitet;)

Så här mysiga är gränderna.


Mysigt också att sitta på terassen och avnjuta franska delikatesser med färskpressad apelsinjuice.

Blir det FÖR varmt sitter man i skuggan....



Studion är riktigt LJUS & FRÄSCH;)
(precis som en viss boktitel...)


Trots att studion ligger ensamt och avskilt bland takåsarna är du på några sekunder nere på det livfulla torget. Där är grönsaksmarknad sex dagar i veckan plus pryl och blommarknad två dagar.


Antikmarknad är det varje onsdag på detta torg; Place du Grand Jardin. Utanför murarna en minut från studion...

Blir du sugen att åka hittar du massor av billiga resor till NICE.

Bla på www.norwegian.se men det finns fler bolag som kan ha riktigt låga priser.

Du kan läsa mer om studion och Vence på: www.studioivence.webs.com.

Ett riktigt gott betyg är att hälften av alla som bokat sig i år är återkommande gäster från tidigare år. Det tycker jag är otroligt bra med tanke på att det endast gott att vara där i två år innan:)

Ring mig om du blir intresserad: 019 222 555
Eller mejla: estilio.design@hotmail.com

Idag tar vi hand om nya fina blusar som kommit.
Dessa fotar vi och visar för er i morgon.

Allt väl till er denna grymt grå, regniga tisdag
Kram Eva


4 kommentarer:

Anonym sa...

Länken till din studio verkar vara fel, www.studioivence.webs.com. Man hamnar helt fel via den...

Unknown sa...

Hej
ja jag längtar bort, men vet du vad jag botade det med att boka tågbiljett o hotell i Örebro mellan den 29 juni och 1 juli är jag där... SÅ den 30 juni så kommer jag till SMultrongården!!!!
LÄNGTAR!!!!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.