fredag 24 juni 2011

GLAD MIDSOMMAR:)))


En av mina allra bästa helger.

Har alltid ÄLSKAT midsommar. Dock tycker jag att vi var bättre på att fira hemma där jag kommer ifrån. Logdanser och prylar i varendaste hörn. Verkar inte som mina barn får vara med om det. Även om jag inte alls gillar dansmusik var utomhusdanserna bara hur kul som helst.

Kanske är det för töntigt idag?? Jag gillar tönt så jag saknar det! Vi cyklade och partajade utomhus varendaste helg. Våra barn gillar ju att vara ute i farten men nu är det visst krogen som gäller. Krogen inne i stadskärnan på asfalt. Nja, ingen grej för en lantlolla;)

Nu ska jag sätta en bulldeg och en för matbröd. Här ska fikas & ätas idag, mums!

Vi rullar väl ut i butiken i morgon bitti, haha!

Öppet mellan 10-15.

Då är ni hjärtligt välkomna, ska hitta på nåt riktigt skojsigt midsommardagserbjudande. (Sveriges längsta ord??)

HA SÅ KUL IDAG
Midsommarkramar Eva


Inga kommentarer: