lördag 18 juni 2011

Modevisning, tips & råd

Innan jag ger er mer info om det MÅSTE jag säga nåt jag missade igår eftersom jag snabbt var tvungen att avbryta...

Ville tillägga att vi här TACKAR ALLA VÅRA FANTASTISKT trevligt besökare som kommer till oss i ur och skur. Vi har ett stort gäng trogna besökare som dyker upp själva, med barn, mannen tas med ibland plus att ni har med era vänner till oss. Ni kommer när värmen är behaglig, när det är kokhett och framförallt - när det är svinkallt. Ni gör verkligen våra dagar här på Smultris - det kanske låter insmickrande men även folk som besöker oss säger faktiskt det att ni som kommer hit är rena rama energipåfyllarna.

Det roliga är att flera av er var med på den allra första invigningsdagen också.

Ta åt dig - det är just du som läser det här nu som sprider så mycket positivt här till oss - VI TACKAR DIG FÖR DET:)


Viktigt att få det sagt! Då kan vi fortsätta med dagens info;)
Kl 11.00 kommer Susanne och ger modetips & råd.

Kl 12.00 börjar visning av kläder

Under dagen har du 15% på alla nya kläder plus att det fortfarande finns att fynda bland våra reakläder.

Ett litet aber är.... att vi skulle få Pre fall Odd Molly budat hit idag. Den mänskliga faktorn gjorde världens minsta miss men resultatet blev att lev. uteblev:( Vi kommer att göra så att du som vill ha något från Pre fall och besöker oss idag skriver upp ditt namn på en lista och du får 15% nästa vecka. Det gäller er som kommer på visningen idag.



Båda bilderna här ovan är alla med kläder från Haust och V-collction.

Nedan är ett smakprov från det underbara personliga hem vi fotade igår. Vi hade sån tur att vi fick en riktig lyxlunch! Jag kan lova att den gröna ärtsoppan i de vackra glasen smakade MUMMA;)



Såna här svenska småhus triggar mitt fosterlandshjärta totalt. Bara ÄLSKAR dom. Speciellt sommartid när dom ramas in av grönskan runtomkring. Oj så vackert!

Lite gråmulen dag idag, men det kan nog skina upp - eller gå åt andra hållet - ingen som vet... då visar jag en bild från en underbar dag Nice. Kunde jag så skulle jag förmedla känslan till er. Försök känn.... en riktigt varm underbar sommardag, antikmarknad nere i den gamla stadsdelen i Nice, MASSOR av människor. Ett band som spelar urmysig jazzmusik.

Så levande - så härligt:))


Nu önskar jag er en härlig lördag och till er som tänker besöka oss idag, er hälsar jag förstås

VÄLKOMMEN
Kram, kram
Eva

Inga kommentarer: