onsdag 15 juni 2011

NA-KORTSANNONSEN:)


Aldrig tidigare har vi haft samarbete med Na-kortet och caféet. Det här skall bli spännande att se vad det blir.... endera blir det som vanligt eller så kommer det en hel hoper med fikasugna eller kanske matpajssugna besökare... Inte en ringaste aning har vi. Det vi har aning om är att vi laddat med en massa fika och pajer utifall att. Jag ska ta och fota caféägaren och hans sommarjobbare. Ska bara ladda kameran....


Igår skrev jag nåt om jeansen som också var från Haust och var jätte sköna... smart för jag hade inte jeansbilden. Men nu kommer den. Ursköna ljusa brallorna. Vik upp dom och det är riktiga sommarbyxor!


Idag är det faktiskt rätt kyligt så jag tror att det får bli mina Haust brallor idag - uppvikta;)

Ha det gott och välkomna att fika 2 och betala för en!
Kram från oss

Inga kommentarer: