måndag 25 juli 2011

HUR HAR DU DET MED SOLEN??


Där jag bor syntes den till rejält i lördags. I fredags inget alls och inte igår heller. Jag gillar ju sommarn även om det inte är sol. Gillar att gå ut och aldrig behöva frysa. Men nu längtar jag att solen ska komma för det blir ju så mycket ljusare då.


Igår var Hanna iväg på ett ställe där jag hade trivts kan jag lova!
Se HÄR.
Är du sugen på en utflykt tycker jag absolut att du ska besöka Smultronstället, som glassaffären heter. Dom har dom mest makalösa glassarna tydligen.

Efter Vingåker igår åkte Adam & Sandra till Norrköping. Adam har gett henne en chokladprovning i 18-års present. Så passade dom på att få en dags semester och bo på hotell. Ska bli spännande att höra hur provning var. Dom är ju lite inne på choklad eftersom vi har lite fina sorter här. Hoppas dom fotar så jag kan visa;)

Nu får vi väl se om det blir som jag tänkt den här veckan att Smultrongården tas till en ny nivå.... inte säkert men kanske, kanske. Ni lär bli varse!

Nu tar vi tag i den här nya veckan, kul!
Kram på er,
Eva

Inga kommentarer: