torsdag 7 juli 2011

Ni kanske trodde att vi fått solsting;))


Nix pix, men jag ljuger om jag säger att vi inte har det hett om öronen....

Ni som varit här vet ju att det är besökare i strid ström och kära caféägare: Unge Herr Adam Eriksson har behagat TA SEMESTER!!!

Nu kan det ju tyckas att det är jag som bestämmer och förvisso är det väl så - men, men som mor är man ju inte alla gånger så kaxig...... han är dock tillbaka på lördag.

TACK O LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


I allt detta virrvarr har vi hunnit vara på Noras antik & samlardagar också.
Inhandlat en herrans massa snyggt till våra fotningar.
Urkul!!


Så mycket snygga färger och läckra kombinationer så det är inte klokt:))



Idag har vi fått en JÄTTE LADDNING BRANTING KLÄDER.

SÅ mycket snyggt. Var bara själv tvungen att slita av mig det jag hade på mig och shoppa nytt. Om jag fastnar på kort kanske ni får se det i morr´n;)

Plikten kallar,
kram på er.
Eva

Inga kommentarer: