fredag 29 juli 2011

RÄKMACKA PÅ SMULTRIS!!!


Japp det var det som var det nya jag berättat om;)
Kan ju kanske tyckas att det inte är nån världssensation men för oss känns det nog så.
Jag berättade för dessa coola killar att snart var det dax för första mackan. Då bokade dom varsin direkt. Kul, kul. Men sen dessa första har vi "omarbetat" dom lite.


Här är Hans & Kent från Västerås & Västervik. Deras snygga fruar ville dock inte vara med på bild. Den ena frun följer bloggen. Verkligen skoj när ni läsare ger er tillkänna, det gillas skarpt kan jag lova!
Kul då att jag frågade om just deras män skulle fotas. Nu är ju ni en del av bloggen:) Även fruarna som inte ville vara med på bild;)))

Vem som har gjort dom smaskiga mackorna ska jag visa er i morron.
Tror bestämt vi fått en kändis till Smultris....

Skön fredagkväll på er alla
Kramar Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag som trodde att Smultrongården var ett renodlat vegetariskt ställe. Besviken. :-(