lördag 16 juli 2011

SLUTREA:)


08.00 börjar vi idag. Och då kan du komma och fynda - det kan vi lova;)


Vet inte varför den här bilden inte gick att förstora men tyvärr så var det så... rätt mycket förberedelser nu på morgonen så jag hinner liksom inte leta efter originalet.


Klänningen är på REA nu och den är från Haust. Jag kan inte ens räkna gångerna som jag haft min. Trivs massor i den!

Ha en underbar lördag - och du som känner för det är förstås varmt välkommen att fynda hos oss idag, plus att kika på alla nyheter från Branting och Odd Molly förstås.

Adam har caféet igång med fikabröd och lunchpaj:)

Kramar från Smultrisgänget

3 kommentarer:

Sara sa...

Va nyfiken jag blir nu, hmm, synd att ni inte har en webshop också...med allt...:) Skulle såå gärna vilja komma och besöka er men jag bor liite för långt bort tyvärr..
Kram Sara

promenader på landet sa...

Jättefin klänning, förstår att du tycker om den! Ha det gott kram Maria

Marie sa...

Verkligen fin klänning, synd du inte har webshop bor oxå lite för långt bort. Men vad kostar klänningen och vilka storlekar finns den i ? Ha det gott //Marie