onsdag 24 augusti 2011

.
Adams Ceasarsallad & Cortinas

Adam skulle stå för maten. Då blev det Ceasarsallad. Med hemgjord Ceasardressing. Gott som 17 var det! För dom som äter kyckling blev det så här.


För mig var det så här, förstås med tomater & dressing till. Gott, gottigottgott. Önskar han gjorde mat varje kväll;) med hjälp från flickvän....


Vilken gardinrusning:)

Verkar som att hur många som helst satsade på gardiner på rean idag. Kära nån vad ni verkar vilja fixa i fönstren nu;) Kan väl kanske förstå det för jag känner likadant. Det blir ju liksom så den här årstiden.


Bla var den här kappan poppis.

Och rean den fortsätter.... i morron igen....


Jag kom hem prick nu. L skulle kolla grabbarna på deras matcher så jag kastade fram målarkläderna och tog mig an tjejernas skåp igen. Nästa gång jag visar er får bli när det är helt klart. Blir såååå nice!

Idag har det bakats febrilt här kan ni tro. Hur mycket smask som helst.
Den här godingen gjorde Camilla. Hur god ser inte den ut.... faktum är att Helena och jag tog ett liiiitet smakprov. Tyvärr var den alldeles FÖR god, inte bra. Jag borde ha en bytta där jag får böta en krona för varje provsmak jag tar... eller vad som helst för att få mig att sluta. Kan man sluta, det ser ju och ÄR ju så gott, PUUUUST....

Hade önskat mig lite filmtajm nu - men av någon underlig anledning är det fotboll på alla kanaler.
Konstigt! Tur man har dator och kan kolla vad man vill;)

Kramis på er!
Eva

Inga kommentarer: