måndag 1 augusti 2011

I klädernas tecken....


Nu ramlar det in både kläder och inredning. Nästa vecka börjar modeveckan - så nu blir det en riktig KLÄDVECKA här;)

Jag fortsätter tjata om långklänning.... som ni vet ÄLSKAR jag det, absolut ÄLSKAR!!

Men jag vet att många tycker att dom inte passar. Prova! Det är bara HUR SKÖNT SOM HELST. Och vet du, långklänningarna kommer att bestå även nästa sommar. Härligt för mig!


Den här är med på rean nu. Mönstret kommer också att vara aktuellt nästa år så du som vill fynda - gör det nu. Förresten funkar den höst och vinter också;) Ser ni vad fint den är skuren i bysten och precis under. Sitter som en smäck!


Helena har dom höga coooola skorna på sig.

Snygg brud i lyxförpackning;)

I morgon får ni en nyhet från Branting. Som sagt; vi kör på med lite kläder den här veckan.

Måndag - härlig dag - ny vecka - nya möjligheter. Förra måndagen bjöd dock på tre väldigt tråkiga överraskningar. Det vill vi inte ha nu! Istället vill vi ändra på det!!! Min mamma åkte akukt in på sjukhus och ligger kvar än:( nu håller jag tummarna att det här blir en mycket bättre vecka för henne.

Kram på er alla! Semesterfirare eller arbetare;)
Eva

1 kommentar:

Hemma hos Katta sa...

Håller med dig - långklänningar är det absolut skönaste sommarplagget!

Trots att jag är Örebroare har jag faktiskt aldrig gjort ett besök ute hos er. Måste det bli ändring på för jag har hört såå mycket gott om Smultrongården från alla håll! =)

Ha en fin 1:a augusti! Kram /Katta