söndag 14 augusti 2011

Resan gick till Göteborg....

Hatten köpte jag i en butik som hette Stjernglans i Haga. Saken var den att vi fick för oss att åka till Liseberg. Så sällan som vi är i Götet sa jag att jag då bara MÅSTE få åka till Haga. Förälskade mig i stadsdelen vid vårt senaste besök.


Sagt & gjort. Lämnade av Fabbe m kompis på Lisseberg o drog till Haga. Betalade 1 timmes parkering. Nåt mer fick vi inte.

JISSES vad inspiration jag fick. Ojoj, in på "Le Petit Café", urmysigt café. Knäpp knäpp - två kort blev det. Lars & Adam gick in i en herrbutik där Adam hittade en Etan kavaj på halva priset! Och där hade dom också hatten till mig.

En väl använd timme m a o...... det var bara det att vi kl 22.00 fick åka tillbaka, för jag glömde mina Molly solisar där och dom åker man liksom inte bara ifrån! Tur det är nära.

Nu ska vi avnjuta trädgårdens bästa: färskpotatis och sallad. Mums!

Vi har fotat lite nyheter, dom kommer i morgon.

Ta vara på "Sköna Söndagen".
Kram Eva

Inga kommentarer: