tisdag 16 augusti 2011

Vad vore väl en bal på slottet.....


Mina tankar går faktiskt till såna fina fester när jag ser den här klänningen.
Även om det inte är någon långklänning tycker jag att den platsar i mycket fina sammanhang.

Så URFIN.


Dels gillar jag färgkombinationen sen det otroligt vackra tyget. Både det med dom fina silverstenarna och det tunna som ligger utanpå. Och riktigt snygg bak. Den heter
Wunderwear sequin dress, nr 865 och kostar 2399:-
.

Är grymt sugen att inhandla en till dom stundande partajen som väntar. Hela två 50-års kalas helgerna efter varann. Då måste man väl säga att man direkt får valuta för pengarna när man på störten använder kläderna;) Helt olika folk båda gångerna också så jag kan ha den på båda två.

Jag brukar alltid säga det till våra kunder som får lite smått ångest när dom shoppat loss redigt: - Se nu till att använda allt DIREKT. Hängandes i garderoben blir det extremt dyra kläder....

Njut av det du köpt och tycker är fint - så många gånger du nånsin kan!

I morgon bitti blir det skoj här - en kappleverantör kommer och visar jätte fina jackor och kappor. Har tänkt ta in dom i flera år nu men det har inte blivit av.

Fotar och visar er.

Sista allsången idag. Får vi inte missa.

Hur kan man bli så fullständigt komplett som Måns?? Trevlig, URsnygg, ett socialt geni, kan sjunga, kan dansa, är ödmjuk blablablablabla.... ja, karln har väl egentligen

ALLT

Verkar som alla gillar honom också, Sandra 18, Stina 21, Hanna 23, Mor Eva, ålder obestämd;) och mormor Chia 70+. Han går verkligen hem hos ALLA Måns.

Och vilka snygga kläder han har!!!! Nu får jag nog sluta innan det blir löjligt;)

Skön tisdagkväll!
Kramar Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har du under klänningen? Trodde den skulle vara mycket mer genomskinlig.