tisdag 30 augusti 2011

Välkommen på Kafferep:)

Då var då dagen här som jag drömt om sen jag hörde talas om vad Berglunds Bageri i Kungsgården gjorde varje sommar.


Dom hade 100 st som kom denna sommar, jisses!! Inte direkt lika många här kan jag säga.....
Men vi hoppas att vi adderar antalet med några stycken till nästa år.

I år var det ju även fotografering till boken så det var väldigt viktigt att vi satt samlade vid ett bord. Inte en endaste person till hade fått plats! Nästa år kan man ju sprida ut det i alla rummen om det skulle vara regn.

Här är lite av bakverken samlade. När det blev fikadax satt vi ALLT på bordet. Ojoj vilket bord!

Magdalena var ju här och fotade alla så jag tog inget kort på besökarna. Lite synd kan jag tycka nu för hon har ju korten i sin kamera..... men jag får dom väl snart och då är dom finare än om jag fotat. Den som väntar på nåt gott....


Och gott var det kan jag lova!
Jag längtar faktiskt redan till nästa år.
Undrar just om man kan få köra med samma hatt?? Vore ju lite enkelt;)

.
Idag har vi STORRÖJ på Smultris.
Tror det kommer att bli jätte fint.
Efter rean förra veckan såg det ju verkligen lite hejsan svejsan ut sista dagen i lördags.
En megaröjning var nödvändig.

Extra kul när massor av varor väntade på att få plockas upp:)


Jag tar ett kort och visar när vi är färdiga.
Håll med om att man blir fikasugen av allt smarrigt. Kära nån så gott det var!! Mums!


Livet går på - mycket har hänt sen i söndags och hattfesten.
Magdalena och jag var ute på reportagefotning hela dagen igår.
Snyggt golv, eller hur. Jag blir riktigt sugen att måla någon av våra hallar.


Bäst att fortsätta ut till mina polare Helena, Åsa, Ajax och Jif;))
Kram Eva

Inga kommentarer: