måndag 26 september 2011

Då var det klart....


Nu är det tiden EFTER bussbesöket. Det gick väl hyfsat. Dom kom nästan en hel timme innan utsatt tid och det var väl kanske inte helt hundra. Men vi hade makalös tur med vädret och det var ju tur.

Victoria jobbade med mig idag. Kul att jobba med alla dessa unga pigga brudar. Smittar förstås av sig så man får lite pigghet av dom;) Tydligen ser hon myyyyycket yngre ut än jag för det var någon som trodde hon var min dotter. Hm, nja kanske vore fysiskt möjligt men vi har inte riktigt den traditonen på åldern på mammor i Sverige. Ännu värre var det när någon trodde att Helena var min dotter. Jaja, tur man inte är så känslig!

Hur som helst har vi bråda dagar nu med HÖSTMARKNADEN.
Försöker kommer på så mycket skojigt som möjligt.

Har nyss pratar med en tjej och vi kommer att ha en helt super frän grej med smakprover. Nåt som passar mig som handsken! Ni ska få se när jag fått nån bild.


Dessa formar bakar vi äppelpaj i.
Den som köper formen får pajen på köpet.
Bara att åka hem, sätta formen i ugnen och börja smaska;)

Vi kommer att ha smet och grejer färdigt om någon vill ha en form som det inte finns nåt bakat i. Då fixar vi det under tiden.

En av grejerna på höstmarknaden, massor av mer kommer, vi lovar!

Jag fortsätter planeringen,
kramkram
Eva


1 kommentar:

Unknown sa...

jag skulle så gärna vilja ha hjärtpajen, men vill nog inte att ni skickar paj med posten.... (Ringer)