måndag 5 september 2011

Det går undan i kråksången;)


Mitt i all min planering kom jag på att jag måste kolla hur det går med anmälan till bussresorna.

Redan första dagen fick dom flera stycken som ville komma hit. Låter ju verkligen trevligt:)

Klicka HÄR så kommer du till deras hemsida och när bussresorna går av stapeln. Kanske är det någon ort och avgång som skulle passa just dig? Rätt coolt att bussen stannar i GUSTAVS där Magda, min kära fotografkollega bor. Magda, hoppa på bussen och häng på, vettja;)

Jag måste säga att resorna är GALET prisvärda. Kära nån, resa, lunch plus present från oss endast 170:-. Inte undra på att dom får passagerare;)

Nu skulle jag ha gått ut och gjort bland det absolut roligaste jag vet... men skrutt & company, regnskruttvädret sätter nog stopp för det! Attans!!!!

Ha det bra för andra gången idag - om så än i regnrusket;)
kraam

Inga kommentarer: