söndag 25 september 2011

Och här är formen....

Finns i en massa storlekar och färger.
Små och stora. Hjärtan, runda och avlånga.
Till jul blir det Janssons Frestelse i en stor vit. Då tänker jag binda ett mörktrött band med hampa om den. Kan nog bli läckert.

Dom sa att moussakan var god. Var ju kul:)
Ångrade mig rätt mycket att jag inte tog undan aubergine och sås till mig... hade trott att vi skulle åka o köpa rotfrukter men det blev inte så. Fick hålla tillgodo med en smaskig sallad med grönsaker från landet. Inte illa det heller;)

På onsdag kommer ni att få veta erbjudandet som blir med dessa.

Nu skall jag ut och baka till bussfolket i morrn. Morotskaka och en chokladkaka man skall göra dagen innan så de får safta sig. Har fått mig en tur på Ture också;)
Kul!

Skön söndagkväll på er,
kramelikram
Eva
Och Anna: Du är verkligen en besökare som fyller oss med god & glad energi.
Tack snälla du:)

1 kommentar:

Unknown sa...

o vet du/ni vad? Jag är nästan så att jag skulle kunna flytta till Örebro bara för att kunna åka ut till er lite oftare. Me 45mil till er blir det ju inte så ofta...

Stora kramar <3