tisdag 18 oktober 2011

JAG BER OM URSÄKT!!!!!


Kära du som var här i somras och erbjöd trädgårdshjälp, jag ber tusen gånger om ursäkt att jag uttryckte mig klantigt.

Skulle givetvis sagt att ditt erbjudande var mycket snällt - och sannerligen är det behövligt - MEN vi har tänkt oss en lite "vildare" variant av trädgård.

Säkerligen går även det att göra med finess men vi lägger inte mer energi där just nu.

Saken var den att jag på INTET sätt kritiserade ditt sätt att erbjuda tjänsten - det var jätte snällt - utan vår allmänna inställning till en outsinlig önskan om att allt kan skall bättre.

Mycket ledsen om det uppfattades som kritik till er - så var det definitivt inte menat! Det är vår allmänna inställning jag kritiserar - den knasiga inställning som råder i samhället just nu. Som även tyvärr jag själv och min familj också dras med i och därmed är en del av.

Jag hoppas verkligen du förstår vad mitt budskap var. Vill också säga att vi är mycket glada över att ha såna glada och positiva besökare som ni!

Vänligen,
Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror säker att du inte menar att låta så, men du gör verkligen det!! Och det kanske kan vara värt att tänka på... Mvh liis.